Tid for julekalender som engasjerer og bygger merkevarer

Julekalender = “gratis” oppmerksomhet
Folk og målgrupper elsker julekalendere, særlig når de inneholder oppgaver og/eller premiekonkurranser. Er det en kalender, kan jeg vinne noe? Folk deltar og deler, engasjementet for julekalendere er så stort at det nesten kan karakteriseres som et særnorsk fenomen. I tilbyr vi, for enkelhets skyld, to ulike varianter – en enkel og tilpasset standardløsning og en som er skreddersydd med tanke på positive langtidseffekter.


Julekalender som selger og engasjerer – kr 14.000,-
Årets kostnadseffektive kalenderløsning fra MP bygger på vår erfaring med hva som engasjerer og skaper resultater. Her tilpasser vi konkurranser, quizzer og innhold i en løsning hvor vi benytter standard design og moduler. Prisen avhenger av at alle, også du, jobber kostnadseffektivt. Et oppstartmøte og en korrekturrunde (på tekster/oppsett) er inkludert.

Kontakt oss

 

Julekalender 2.0 – skaper engasjement og bygger merkevarer – kr 30.000,-
Med denne løsningen, som utvikles spesielt for deg som oppdragsgiver, utnytter vi målgruppenes iboende juleengasjementet til å bygge kunnskap om – og preferanse for – avsenderen. Vi lager blant annet unike landingssider koblet til ulike konkurranser slik at målgruppen lærer mer om produktenes kvalitet og hva som skiller ditt tilbud fra konkurrentenes. Her har vi også muligheten til å segmentere deltakerne i forhold til interesse, noe som gir grunnlag for økt treffsikkerhet i senere kampanjer. Merkevarebygging er viktig, uansett årstid. Kalenderen vil fungere som en opptakt til bedre kommunikasjon og økt konvertering/salg i 2020. Workshop med vårt kreative team (designer og tekstforfatter), idéutvikling og unike tekster er inkludert i tilbudet.

Book Workshop