Media Performance

Vi kombinerer kreativitet og fortellerkunst med innsiktsfull bruk av bearbeidede data for å utvikle effektive budskap som treffer mennesker og skaper resultater.

Forretningsidé

Vi øker lønnsomheten på digitale markedsføringsaktiviteter.

Misjon

Vi bistår virksomheter med å finne, rekruttere, utvikle og beholde kunder gjennom digital tilstedeværelse.

Visjon

Vi gjør det enklere å bli sett og hørt i en stadig mer digital hverdag.

marked

Rådgivere

MANUEL FLORES

Working Chairman of the Board / Head Of Performance

TORKEL LIEN

Creative Director / Copywriter

HANNAH LJØSTAD

Client Director / Advisor

NINA STAJIC MELCER

Project Manager

budskap

Kreative

TORKEL LIEN

CCO & Copywriter

SIV GADE LIEN

Senior Art Director

RUBEN ROPSTAD

CEO & Content Producer

UNA AMALIE STELLMACHER

Junior Content Producer

spredning

Performance

MANUEL FLORES

Working Chairman of the Board / Head Of Performance

MAX ABEILLON

Head of Google & SEO

MARTIN MOSEBY SANDNES

Digital Specialist

SVERRE H. NESBØ

Junior Digital Specialist

Arbeidsmetode

1: MÅLGRUPPEINNSIKT

Hvem snakker vi til og hva vet vi om dem?

2: BUDSKAPSINNSIKT

Hva ønsker vi å si til dem?

3: FORMIDLINGSINNSIKT

Hvordan skal vi si det slik at budskapet engasjerer?

4: MEDIEINNSIKT

Hvor skal vi si det?

5: ANALYSEINNSIKT

Hvordan skal vi måle, dokumentere, analysere og forstå resultatene?

Fasene i datadrevet markedsføring

PLANLEGGING OG OPPSTART

Vi definerer måleparametre (KPI) og koordiner/samler alle digitale virkemidler (hjemmeside, annonser, landingssider, blogger, nyhetsbrev) for å registrere all aktivitet. Nå er vi klare til kampanjestart og resultatmålinger.

INNLÆRINGSFASE

Perioden fra virkemiddelet (f eks en annonse) publiseres til den generer nok trafikk/data til å gå videre basert på maskinlæring.

KONVERTERINGSPRIS

Etter at kampanjen er ute av innlæringsfasen kan vi forutsi hvor stort annonsebudsjett som trengs for å nå kampanjemålet, for eksempel et bestemt antall kjøp, registreringer eller konverteringer.

OPTIMALISERING / PERFORMANCE

Tilbud, overskrift, bilde, filmsnutt, tekst, landingsside, målgruppe, tidspunkt, plattform – vi utvikler hypoteser og A/B-tester oss frem til det som gir best ROI.

REFRESH

Etter en tid vil en kampanje eksponert for samme målgruppe gradvis miste sin effekt. Vi overvåker og gjør endringer slik at kampanjene fornyes og gode konverteringspriser opprettholdes så lenge som mulig.

Nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe deg? La oss ta en prat.