Vi kombinerer kreativitet og fortellerkunst med innsiktsfull bruk av bearbeidede data for å utvikle effektive budskap som treffer mennesker og skaper resultater.
Vi øker lønnsomheten på digitale markedsføringsaktiviteter.
Vi bistår virksomheter med å finne, rekruttere, utvikle og beholde kunder gjennom digital tilstedeværelse.
Vi gjør det enklere å bli sett og hørt i en stadig mer digital hverdag.
1: MÅLGRUPPEINNSIKT
2: BUDSKAPSINNSIKT
3: FORMIDLINGSINNSIKT
4: MEDIEINNSIKT
5: ANALYSEINNSIKT
Fasene i datadrevet markedsføring
PLANLEGGING OG OPPSTART
Vi definerer måleparametre (KPI) og koordiner/samler alle digitale virkemidler (hjemmeside, annonser, landingssider, blogger, nyhetsbrev) for å registrere all aktivitet. Nå er vi klare til kampanjestart og resultatmålinger.
INNLÆRINGSFASE
Perioden fra virkemiddelet (f eks en annonse) publiseres til den generer nok trafikk/data til å gå videre basert på maskinlæring.
KONVERTERINGSPRIS
Etter at kampanjen er ute av innlæringsfasen kan vi forutsi hvor stort annonsebudsjett som trengs for å nå kampanjemålet, for eksempel et bestemt antall kjøp, registreringer eller konverteringer.
OPTIMALISERING / PERFORMANCE
Tilbud, overskrift, bilde, filmsnutt, tekst, landingsside, målgruppe, tidspunkt, plattform – vi utvikler hypoteser og A/B-tester oss frem til det som gir best ROI.
REFRESH
Etter en tid vil en kampanje eksponert for samme målgruppe gradvis miste sin effekt. Vi overvåker og gjør endringer slik at kampanjene fornyes og gode konverteringspriser opprettholdes så lenge som mulig.