Du har kanskje ikke hørt om rehabiliteringsprogrammet som, med gode resultater, gjør rusavhengige kvinner til stolte rusfrie kvinner? Vi håper at denne lille filmen, årets julegave fra oss i Media Performance, vil gi et lite bidrag i så måte. Arken trenger mer oppmerksomhet og er også takknemlige for økonomiske bidrag som vil gjøre oppholdet – og livet – i kvinnekollektivet litt bedre.
Kvinnekollketivet Arken
Merkevarebygging, film
arkenkvinner.no
Hvis du ønsker å støtte Arkens arbeid så kan du Vippse til #634375
De beste øyelegene, optikerne og sykepleierne skal bruke tiden sin på synskorrigering av pasienter – ikke på å produsere digital markedsføring eller lete etter kunder.
Markedsføringen tar utgangspunkt i kapasiteten, det vil si hvor mange synsundersøkelser og ulike synskorrigerende behandlinger klinikken kan gjennomføre i løpet av en arbeidsuke.
Vi har full kontroll på alle tall som teller; hvor mange henvendelser som resulterer i forundersøkelser og hvor stor andel av disse som velger å gjennomføre synskorrigering. Med dette som utgangspunkt er jobben vår å skaffe et definert antall kvalifiserte henvendelser per uke; alt sykepleierne trenger å gjøre er å kontakte kundene og gjøre timeavtaler.
ARGUS SYN
SoMe annonsering, design, innhold, video og foto
Salg av heiskort
Salget av sesongkort til Ski Geilo har økt hvert år siden vi overtok. Annonsering, datadrevet markedsføring.
Ski Geilo
Rådgivning, annonsering, datadrevet markedsføring.
Trygghet er å vite at noen passer på deg.
FALCK VEIHJELP
Rådgivning, kommunikasjonskonsept, film, radio, webshop, kundereise og datadrevet markedsføring.
Skarverennet er den tradisjonsrike klassikeren som har fokus på den rotnorske naturopplevelsen, skigleden og det sosiale. Siden 2019 har Skarverennet fått en tydeligere profil, noe som også gjenspeiles i antall påmeldte og de mange hyggelige tilbakemeldingene fra deltakerne.
Geilo IL
Rådgivning, idéutvikling, annonsering, film, datadrevet markedsføring
Før kjempet selskapet om å vinne utlyste anbud, nå strømmer kundehenvendelser og oppdrag direkte inn til finerehage.no.
Fix Hus og Hage
Ny forretningsmodell, nytt navn, ny nettside og nytt annonsesett
14. februar 2021 lanserte vi trenings-/kostholdsprogrammet Hjertekampen, et konsept som bygger på organisasjonens erfaring og kompetanse innen forebyggende helsearbeid. Velvillige og snille idretts- og samfunnsprofiler fronter programmet sammen med LHLs egne fysioterapeuter og kostholdsrådgivere. Antallet brukere med registrert ukentlig aktivitet i appen stiger jevnt mot 30.000. Gjennomsnittsdeltakeren er 15 år yngre og 90% er unike (uten tidligere relasjon/medlemskap).
LHL
Kommunikasjonskonsept, navn/logo, app, nettside, digitale kampanjer, kundereise og kundepleie
Medlemsrekruttering
fra nedgang til medlemsvekst
vellykket rekruttering av yngre medlemmer
Hjertekampen nytt, folkelig trenings- og kostholdsprogram
3,1 mill. visninger, 25.000 appnedlastninger
bidrar til å forynge LHL som merkevare