Konkret og lett å legge merke til, film lar deg si mye på kort tid. Som for eksempel da vår kunde, Argus Syn, åpnet ny klinikk på CC Vest i Drammen. Vi sendte vår innholdsprodusent med toget, oppdrag: film skiltet på stasjonen.
Film blir alltid bedre når den bygger på en enkel og tydelig idé.
Bare vi får publisert filmen så er mye gjort. Ja og nei. Du kan få oppmerksomhet, engasjere og få klikk, men du kan også risikere å bli oversett eller å kjede vettet av målgruppa. Folk er flyktig tilstede og i slumremodus, ønsker å bli underholdt. Hva med en film som viser at en bil med motorstopp får hjelp av en stor redningsbil kjørt av en korrekt uniformert bilberger, kan det være noe? Eller kanskje ikke?
Denne filmen nærmer seg 1 million visninger, mange flere enn det vi har betalt for. Det er det vi driver med i Media Performance; målet er å lage filmer, innhold og digitale kampanjer som gir lavere konverteringspriser. Eller for å si det enklere: du kutter annonseringsbudsjettet med mer enn hva det koster å bruke oss. Effektive budskap gir resultat/måloppnåelse med et lavere annonsebudsjett.
Samme målgruppe, men nå i letemodus. Oppgaven vår er å hjelpe de som leter med å finne og velge oss. Her bruker vi en rekke informasjonskilder og verktøy, håndtert av folk med årelang Google-erfaring og kompetanse. Analyser, hypoteser og testing fører til nye spørsmål, svar og bedre effekt.
Kompetanse, kreativitet og samarbeid
Effekt skapes når et sterkt budskap får riktig, kostnadseffektiv spredning. Hos oss jobber de med lang erfaring og gode resultater innen rådgivning, kommunikasjonsstrategi, konsept- og idéutvikling og innholdsproduksjon tett sammen med de som har svart belte i digital målgruppebygging, optimalisering og performance. Vi analyserer tallene og diskuterer oss frem til hypoteser om hva som kan/bør endres hvor og hvordan for at resultatene skal bli bedre.
Sett av en liten time til å fortelle oss om dere og målene, hvilken film dere ønsker/ser for dere. En ukes tid etter møte kommer vi tilbake med en kort strategisk vurdering og et konkret manusforslag. Når vi blir enige, så lager vi og leverer filmen.
Kompetanse, kreativitet og samarbeid