Hvorfor betale for 1 million visninger når det er 400 salg som er målet?

Author

  • Torkel Lien

    Kjemper for idésterk, tydelig kommunikasjon med fokus på oppmerksomhet, aksept og respons. Tekstforfatter, idémaker, kreativ leder og markedsrådgiver med 30+ års erfaring fra flere hundre virksomheter i alle bransjer og sektorer - norske og internasjonale.

Publisert:
24 jun, 2022

Hvorfor betale for 1 million visninger når det er 400 salg som er målet?

Å treffe riktig målgruppe med et effektivt budskap – det er nøkkelen.

Hvis budskapet ikke er effektivt når du salgsmålet ved å øke annonsebudsjettet; før eller siden får du 400 salg. Du må selvsagt betale mye mer enn nødvendig per salg, men du når målet. 

Media Performance har en overordnet oppgave: å senke konverteringsprisene. Slik at du kan redusere annonsebudsjettet med mer enn hva det koster å benytte vår kompetanse.

Kontakt oss for mer!