Kjemper for idésterk, tydelig kommunikasjon med fokus på oppmerksomhet, aksept og respons. Tekstforfatter, idémaker, kreativ leder og markedsrådgiver med 30+ års erfaring fra flere hundre virksomheter i alle bransjer og sektorer - norske og internasjonale.
Publisert:
25 aug, 2022
De beste øyelegene, optikerne og sykepleierne skal bruke tiden sin på synskorrigering av pasienter. Ikke på å produsere digital markedsføring eller lete etter kunder.
Markedsføringen tar utgangspunkt i kapasitetenet. Det vil si hvor mange synsundersøkelser og ulike synskorrigerende behandlinger klinikken kan gjennomføre i løpet av en arbeidsuke. Vi har full kontroll på alle tall som teller; hvor mange henvendelser som resulterer i forundersøkelser og hvor stor andel av disse som velger å gjennomføre synskorrigering. Derfor er jobben vår å skaffe et definert antall kvalifiserte henvendelser per uke. Alt sykepleierne trenger å gjøre er å kontakte kundene og gjøre timeavtaler.
ta kontakt med Argus syn her!