Torkel Lien

Utdanning

Bedriftsøkonom NTNU – bachelor

Kompetanse

Torkel har vært tekstforfatter, kreativ leder og/eller daglig leder for ulike reklamebyråer. Han har jobbet med oppdragsgivere som Nordea, Sparebank1, Santander, American Express, SG Finans, Postnord, Posten, SAS, NSB, Storebrand, McDonalds, Rema 1000/Reitangruppen, Aschehoug, Cappelen Damm, Aftenposten, Norges Røde Kors, LHL, TV-Aksjonen, Norsk Sykepleierforbund, Ford Motor Norge og en rekke andre innen handel, industri og offentlig sektor. Torkel, som har vært faglærer ved Westerdals Reklameskole, blir også brukt som kurs- og foredragsholder og som prosessleder/fasilitator i verdiprosesser og workshops.

Erfaring

Premiert 100+ ganger i norske og internasjonale konkurranser hvor reklamens/kampanjens effekt er viktigste kriterium.

Stillingsbeskrivelse i
Media Performance AS

    • Rådgiver organisasjons-/produktutvikling og markedsføring/kommunikasjon
    • Tekstforfatter for selskapets kunder
    • Konsept- og idéutvikling digitalt og offline
    • Manusforfatter/regissør film
    • Partner og styremedlem i Media Performance